Sunday 24 April 2011

KEHIDUPAN

harini mata kiri aku semakin sakit..pg2 aku bgn tp rs sakit so aku bgtau cik anum nape asyik rs nak ngnntok je nie..maybe sbb lom mkn pagi..so , aku g mkn utk kurangkan stress pd mata...sbnarnya mata kanan aku masih lg tak nmpak n ditambah ngan telingan kiri aku berdesing..skang mata kiri plak terasa pedihh...oh tuhan..aku tak tau dh camne nak buat..aku sllau berfikir kalo aku tak smpurna lagi hidup kat muka bumi ini bagaimana aku harus melalui kehidupan ini...kadang2 tu aku hanya kuatkan diri ini supaya tak nampak sedih walaupun dalam hati just  tuhan je tahu..aku sian pada mak ayah aku, anum..sbb kdg2 terpaksa tanggung sama2 derita ngan aku...aku nak sgt bhagiakan mereka...aku tak nak pergi dulu ataupun mempunyai kekurangan cacat fizikal...harap semua sakit2 aku sembuh selepas ini...mngkin ini semua ujian tuhan untuk hambamu..Aminn

Andainya aku pergi dulu sebelum mu,
bahagiakah aku dengan kehidupan di sana,
Adakah sudah cukup amalan yang aku lakukan,
bagaimana janji untuk gembirakan mereka,
bolehkah aku tunaikan,

OH Tuhan,
bagilah aku kesempatan untuk melekukan itu,
Aku ingin berjasa kepada Ibu bapa aku,
Ingin membahagiakan kekasih aku,
Memberi sesuatu yang berkesan pada adik-adik aku,

aku sayangkan semuanya,
harap aku diberi peluang,
KAU sembuhkanlah luka-luka dalaman atau luaran,
Aku ingin jd seperti orang lain,
sihat sejahtera,gembira sntiasa,
aku tidakmahu orang lain bersedih tentang aku,
Aku gembira jika dapat gembirakan orang...

No comments:

Post a Comment