Tuesday 12 April 2011

RINDU...

Hari ni sygku dah kembali ke kelantan untuk menghabiskan saki baki pengajian yang dianggarkan dalam sebulan je lagi…wah bestnye dah nak abis dh kan…aku je ada lagi setahun…die plak lg sebulan….huhu…cam terbalik plak nnt die yang keje dulu…xpela, nak wat camne kan..maybe ada hikmah di sebalik semua yang terjadi…anum tnggu ye lg setahun je…lepas tu abg keje leh la dpt duit banyak2 and leh kawin..wwah, gatalnya aku..hehe..mana tak gatalnya member2 banyak yg dah kawin..dh beranak sorang dua dah…aku je blom…aku pon skang saving sket2 utk kumpul duit hantaran..hahah

Erm, rs sunyi plak bile anum takde..slalunya kiteorg slalu berjumpa…kalo aku buat salah aku slalu kena cubit..heheh..tp aku suka..bukannya sakit pon..cubit la lagi banyak kali ye num..haha…kena tnggu kat sebulan gak la baru dapat jumpa balik…jaga diri ye berada di tempat org…abg sentiasa doakan anum =)
P/S : aku pon jiwang gak..huhu

No comments:

Post a Comment